Shopping is really gud therapy...

Pagi-pagi lagi saya ke Taman Tasik Shah Alam bagi menjayakan program gerakan membaca perdana yang turut disertai lebih 14000 rakyat negeri Selangor, sungguh ramai. Kesesakkan pun agak luar biasa. Walaupun matahari mula menerik, orang ramai tetap setia di Taman Tasik Shah Alam. Saya juga sempat menghabiskan 3 majalah ilmu tika itu.

Saya beransur meninggalkan majlis kerana agenda Sabtu akan diteruskan dengan shopping. Agak sukar mendapat parking di Sunway, nasib baik di level 7 tanpa bumbung masih ada ruang. Uhh.. singgah di restoren ayam penyek bagi menu tengahari, saya teruskan "jalan-jalan" cari barang.. bez sangat apabila sales masih belum tamat. Sangat benar shopping is really gud therapy.... rasa sangat puas, barang yang dibeli berkualiti, dan sekali-sekala tidak salah untuk berhabis untuk diri sendiri. Dengan berberlanja hampir 1.4k saya bersyukur mendapat barang-barang yang saya inginkan... beshhh!!!

Comments

Popular posts from this blog

Datuk Seri Siti Nurhaliza yang "awesome"

Saya Anak Merdeka!!!