Tuesday, August 9, 2011

Dari jendela 9 Ogos...

Hari ini sebenarnya saya ingin cuti, x mo keje, nak dok ilex2 sajer memandangkan hari ini adalah ulang tahun kelahiran saya. Umm, orang kata umur itu sekadar angka, tapi masa tetap berjalan tanpa menoleh sesiapapun.. hidup tetap dijalani seadanya. Dek kerana ada kerja, mesyuarat dan majlis yang perlu dilunaskan, saya tetap ke pejabat seperti biasa.

Hari ini saya rasa sedikit tenang dan terasa sungguh damai di bulan penuh keberkatan ini. Moga Allah terus kasih. Saya ingin berterima kasih kepada teman, rakan dan taulan atas ingatan buat saya dengam memberi ucapan ulang tahun di Facebook atau boleh juga dipanggil muka buku.. hehe..

Buat sahabat dan akrab saya.. terima kasih juga kerana ingatan kalian tetap kukuh buat saya. Jua terima kasih kerana selalu saja menjadi pertama, kedua dan ketiga.... hahaha....

Hari ini saya berbuka puasa di I-City Shah Alam kerana terikat dengan majlis berbuka puasa bersama Standco Pelancongan Negeri. Turut hadir ialah kenamaaan, yang diraikan anak2 yatim, rakan-rakan agensi dan para media. Sungguh meriah!!! Makanan ala Arab kadang2 anak tekak kampung ni susah nak telan. Hoho.. makan sekadarnya adalah lebih baik dari berkata-kata x baik pada rezeki. Satu hal saya sangat kesalkan ialah ruang untuk mengambil wuduk di I-City adalah sangat daif dan amat tidak selesa. Yang jelasnya I-City bukan tempat yang bijak untuk adakan program seperti ini.

Menikmati suasana malam sebentar di sekitar I-City adalah bagus untuk halwa mata. Saya tinggalkan I-City lewat jam 8 unutk teruskan solat terawih di kawasan pangsapuri saya yang jauh lebih selesa.. sebaik jejak tinggalkan I-City, sempat hati berbisik "SELAMAT ULANG TAHUN FAHMEE"