My “santai” wexend!









Sabtu yang tenang! Awal-awal lagi aku kuar rumah dan pegi ke Sunway Pyramid. Huh lega sebab awal pagi orang masih x ramai sangat. Parking banyak dowwh.. suka arrr. Niat kuar hari ini untuk ke PK Time, my Alain Delon broken, sayang bangat jam tu. Amoi tu cakap kena antar kilang maa.. ouch! Xperla nk uat camane. Nasib baik ada jam lain, maka dengan rasminya hari ini aku pakai Jam Seiko Sport pemberian dari my mentor, Y.Bhg Dato’ Ariffin. Having breakfast kt foods court di Jusco. Bihun+Ayam Goreng+The Tarik.. ermmm x sedap!! Shopping? Huh, kepala otak dok fikir apa nk beli aper arr?? Bila gi butik Chardon, xde per yang new arrival. Owhh! Teringat kena beli present untuk bonda n my sis.

Nex wex balik KB, flight at 7.50 pm (12 Mac). Untuk bonda n Jiti, Jimi beli handbag wokehh. Tak tau nak pilih maa, lelaki beli handbag? Macam pelik tapi aku dah beli. Untuk aku? Bajet corner, beli t-shirt kat Top Man kira okie. Almost 4 hrs ronda2 cuci mata, so time untuk lunch. Alhamdulilah kenyang perut makan kat The Mahantan Fish. Huh… time is fly! Masa untuk pulang ke Shah Alam

Comments

Popular posts from this blog

Datuk Seri Siti Nurhaliza yang "awesome"

Saya Anak Merdeka!!!