S.K.A.N.D.A.L.

Kata Qistina.. dia terjerat dengan skandal seorang kenamaan.. Pertemuan tidak sengaja di Pavilion mengheret Qis ke situasi yang kalut! Memang x nafi Qis memang cantik, manja dan pandai berbicara. Kalau x, takkan Haziq jatuh cinta? Akhirnya mereka disatukan.. penghujung tahun lepas sempat saya ke majlis resepsi mereka di sebuah hotel mewah Kuala Lumpur… cerita dari teman2 mereka sangat bahagia! Sungguh aneh… sedang Qis terjerat dengan skandal VIP.. Haziq pula sakan bercinta dengan seseorang.. hati saya menduga bila saya terserempak Haziq di KLCC… Haziq merangkul kemas temannya.. saya terkasima bila mendapat tahu temannya itu “perempuan jadian”… What happend Haziq??? Haziq.. kesian Qistina… Haziq kena ingat tika ini Qis sedang mengandung zuriat anda! Untuk Qis.. jangan silap langkah nanti terjerat lagi..

Khabar dari ZK, dia sedang bercuti dan menikmati saat-saat bahagia! Kata Mr Fiq, dia sudah penat dengan skandal-skandal yang dicipta dengan wanita kota… Bicara Wanda….. dia pun x sabar menanti jodoh yang terbaik untuk dirinya kerana Wanda juga penat dengan skandal suami orang di tempat kerjanya… Pesan pada diri! Usah mencipta skandal! Kena selalu menginsafi diri sendiri.. Tatkala mentari tak lagi berjanji menerangi mampukah pawana akan berderang? Rajukkah bulan andai bintang tak berkedipan? Pada mentari, bulan dan bintang.. usah merajuk pada alam, kerana pasti ada nafas yang kesesakkan!

Comments

zachatta said…
Cerita apakah ini??
Fariza Zulkafly said…
skandal... indah namun hanya sementara
Fariza Zulkafly said…
Skandal... memang bahagia, lebih2lgi bile kite ada lbh dari seorg skandal, mungkin 2,3 org atau lebih... lg bnyk, lg bahagia...

tp, smpai satu tahap, kite kne jugak buat kputusan, sampai biler nk mcmtu, dan kputusan hanya satu...

Tapi, seeloknya elakkanlah dari berskandal yg tahap over tuh, coz mbahayakan kesihatan..!

Popular posts from this blog

Datuk Seri Siti Nurhaliza yang "awesome"

Saya Anak Merdeka!!!