Huru-hara…. Owhh :(

Life aku memang kelam kabut sket lately ni… byk dugaan datang.. minggu lepas memang sakit, kena demam teruk.. 3 kali jumpa doctor.. demam seram sejuk, Alhamdulillah bukan Denggi.. mungkin stress kot??? Gasrtik pun ada, huh.. ari tu kuar darah kat hidung.. panas dalam.. aku kena kuat, kena rajin makan ubat sebab byk benda aku nk kena buat.. sampai hari ni pun am still in recovery. Kepala otak memang pusing cari umah sewa baru… bukan senang nk cari yg betul2 n find a gud housemate… huh memang gilosss!

Hati ni memang hangin kat owner rumah skung.. almost 2 years aku n kekawan bersabar.. tapi kali ni memang aku nekad nk blahhh…. Ujang memang cilaka punya olang.. lu memang manusia jahat dan keji! Idup lu menyusahkan kitolang suma… lebih baik mampus.. (maaf sebab gunakan kata-kata kesat)..

Aku struggle dapatkan umah sewa baru n iklankan untuk cari housemate.. buat interview suma…. TQ GOD… semalam settle suma, after dapat umah sewa baru yg selesa n housmate pun ok.. hati lega… harap chapter 2009 akan jadi lebih baik.. Dlm 3-4 ari lagi aku akan moving kat umah sewa baru… erm bila la dapat beli umah sendiri??? insyaAllah ada rezki nanti…

Takziah untuk Che Su kerana mengalami saat2 duka baru-baru ini… sabar ye Che Su.. yakinlah ada hikmah pada setiap kejadian yang berlaku.

TQ untuk kawan2 yg banyak support masa aku dalam hura-hara.. malam tadi call my mum.. lega sangat2 dapat sembang2 ngan my beloved mum.. I luv u so much….

Comments

zachatta said…
Semoga tabah menghadapi dugaan mendatang..

Popular posts from this blog

Datuk Seri Siti Nurhaliza yang "awesome"

Saya Anak Merdeka!!!