Diari Semalam....

Khamis yang redup... huh.. malas nak drive my BJV2424, i'm prefer to ride my lovable skuter Cito WKF4517.. sampai office kul 7.42... terserempak plak ngan Dato' Protokol dalam lift.. rutin pagi baca newspaper 15 minutes then baru breakfast kat pantry office.. nasi goreng kampung+ayam ciput.. ni kak yanti punya member yang jual...dah ler pedas...hu..hu orang kelantan x tahan pedas dowh.... teruskan kerja cam biasa....hari ni x busy sgt... semak fail n checking data.... nasib baik hari ni xde meeting n event...horeyyyyyyy.... lunch?makan aiskrim n minum jus mangga.. tu pun yang dah tersedia dalam freeze kat ofis.. I got call from Mahani PRO geng..my classmate time blaja kat UiTM dulu..dia ajak g dengar seminar..x larat ar.....nex time k... kuar ofis jam 5 ptg... mcm nak ujan ar......kena cepat dowhhh....gua naik moto je arini coz malas nk drive...vrommmmmmmmmmmmm...nasib baik cepat sampai umah..umah gua dekat je sek 2, no 9.... orang yang selalu datang umah gua ialah Ms Azah, secretary yg glaomurss di KDEB ...tapi dia tunggu kat luar jer di dalam cute viva..
Bella....Bella...Bella, saksikan kisah fahmee PRO plak selepas ini.... kah..kah..meminjam ayat Dr Mia dalam citer Bella.. gua minat cter tu... my bez fren aril balik lewat coz siapkan project kat lab.. so gua g dinner ngan Abe Din my housemate di Kedai Kopi kat tasik Shah Alam... my chinese fren Mr Anson sms gua utk ajak lepak di genting highlnd wexend ni....gua x boleh ar Anson.... i ve things to do..... He..he.. Mr Anson sorang bssnsman yang berjaya! gua x layan tv ar tonite... emergency dari jiran umah sebelah.... umah Maria... ada ular masuk umah dia... gua pun takut gak.....tapi buat2 berani.... Maria panggil bomba........huh...Bomba datang tengan trak besar siutttttttt...ingat kebakaran bangunan ape????tapi ularnya dapat lolos gak................orite, masa untuk tidoooooooooooooooooo.....zzzzz

Comments

Popular posts from this blog

Datuk Seri Siti Nurhaliza yang "awesome"

Saya Anak Merdeka!!!