Huh.. luv 1 Mei








About 1 Mei
  1. Happy Labour Day
  2. My bez fren bithrday, Azril (Happy birthday to u my buddy)
  3. YM with my bez fren Hamdan whose study in Scotland ( i will be there next year)
  4. Tomok won 1 Million (congratz bro)
  5. Coincident meet up with my bez fren Ristoe and Eza ( i m really miss both of u)

Tuah 1 Mei untuk rakyat Malaysia, Melayu yang bernama Shah Indrawan Ismail atau lebih dikenali sebagai Tomok apabila memenangi pertandingan One in Million musim ke 3. Memecah monopoli perempuan, Tomok sememangynya layak diangkat sebagai juara plihan rakyat Malaysia!

Saya turut teruja dan meluangkan masa ke konsert akhir tesebut. Ditemani rakan-rakan, ZK, Kuars, Zulfian Isma Mirza dan Sharir, we r seated in family contestant area, it is very nice view!

Saya terpaksa katakan YES untuk Tomok sebab hampir kesemua penonton di Stadium Malawati terhibur dengan persembahan mantap oleh beliau. Bukan bermakna Eshter dan Aweera tidak bagus. Mungkin 1 Mei adalah milik Tomok! Justeru, kita tidak boleh memandang enteng akan bakat dan kesungguhan seseorang. Beliau berjaya sebab beliau berusaha. Tuhan tidak pernah melanggari janji.

Saya meninggalkan Stadium Malawati dengan rasa terkejut dan teruja dek sapaan dari kawan baik yang sudah lama saya tidak berjumpa dan lepak! Ristoe (Drummer New Boyz) dan Eza. Harap cinta mereka berputik semula selepas ada badai menimpa!

Kata Eza.... "Fame, ada masa kita lepak sama2 ekh".. hurmm.. take care both of u!

Comments

Anonymous said…
thanx bro
nnt ade tkt ajak lg
huhu

Popular posts from this blog

Datuk Seri Siti Nurhaliza yang "awesome"

Saya Anak Merdeka!!!