Owhh Januari

1 Januari
Cuti umum sempena Tahun Baru 2009.. ambil kesempatan shoppping di The Curve, Butik Padini.. huh memang bez! erm tq Farid coz belanja kitaorang kat Marche.. puasla bez makan2!

6-11 Januari
Bersua kembali di ruang sempit ini.... melewati bulan Januari yang penuh indah tapi ada berliku! girang bila dapat meluangkan masa bersama bonda tercinta di kampung, anak2 buah yang makin membesar. Seminggu di Teratak Tebing Tinggi, masa dihabiskan dengan rehat dan menikmati masakan bonda! TQ Bonda.. Lebih manis bila dapat berjumpa kembali rakan sekolah yang terpisah hampir 10 tahun lalu. En Zulkhairi, sekarang ni anda telah menjadi Kaunselor yang hebat dan mula mencipta nama. Tahniah! sempat kami berbicara di gerai di Pantai Sabak.... pantai yanng dihakis keganasan ombak.

12 dan seterusnya
Kembali bertugas, terlalu banyak perkara yang perlu diselesaikan. Perancangan kerja, SKT, Mesyuarat Jawatankuasa, Event dan proposal… walau diri mengeluh tapi kena bijak mengendalikannya! Walau ada kekangan kena tempuhi dengan hemah dan hikmah.

17 Januari
Rasa hepii coz aku dapat beli a few gadget.. bajet under control.. below 2k.

18 Januari
Memenuhi undangan ke Anugerah Juara Lagu. Ziana Zain, u memang da bez!!! Stacy pun ok! Tak sempat masuk post party! Waratwan Zulfian Isma Mirza ada jawapannya.

20 Januari
Buat pertama kali saya cuti MC… sakit! Blood test n treatment.. in recovery! Sempat Service kereta dan having lunch wit my dear family in SUK… tq Papa Ariffin (Yg.Bhg Dato Ariffin), Abg Ali, Rohim, Palikos, Yanti, Wati, Zaini, Shafiq… bezla nasi biriani Melayu tu…

24 Januari
Meluangkan masa di Majlis Sekretariat Akhbar Pejabat Menteri Besar dan para PRO-PRO di seluruh PBT Negeri Selangor yang diadakan di Quality Hotel.

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU CINA!!!! KEKAL CERIA DAN AMAN

Comments

Popular posts from this blog

Datuk Seri Siti Nurhaliza yang "awesome"

Saya Anak Merdeka!!!